website strategie

voor als je meer klanten via je website wilt

Dat een website onmisbaar is voor je onderneming, weet je. Daarom heb jij je best gedaan om een website neer te zetten of om er mee aan de slag te gaan. Maar je krijgt weinig klanten/conversies via je website óf het lukt je niet om je website zelf te bouwen.

een strategie gesprek over je website

Tegenwoordig is een website echt onmisbaar voor een onderneming. Elke potentiële klant kijkt namelijk als eerste op je website. Dit kan voor verschillende doelen zijn: kijken wat je precies doet, om vertrouwen te krijgen, een connectie met je te krijgen, misschien heb je wel een webshop. Er zijn tientallen doelen. De eerste indruk is altijd de belangrijkste en die krijg je dus via een website. Als je website er niet professioneel uitziet en gebruiksvriendelijk is, zal ook de eerste indruk negatief zijn.

Hoe zonde is het als je website niet winstgevend is en het eigenlijk geen toegevoegde waarde is voor je onderneming. Misschien haken potentiële klanten wel af door je website, dan loop je dus onbewust ontzettend veel klanten mis!

Tijdens een analyse, merk ik dat veel ondernemers nog niet álles uit een website halen. Waardoor die eerste indruk van je potentiële klant matig zal zijn. De kans dat ze dus op aankoop over gaan, zal niet groot zijn. Ik kan je hiermee helpen, zodat je een nieuwe, frisse en professionele blik krijgt op je gehele website. Waardoor potentiële klanten, sneller klant worden bij jou, via je website!

voor maar 97,-

website strategie

Met behulp van de website Strategie weet je niet alleen waarom je website weinig klanten aantrekt, maar weet je ook wat je moet veranderen om dit wel te krijgen. Je krijgt inzicht op de strategische kant van je website. Als je weet wat je moet veranderen, kun je meteen aan de slag. Want je wilt natuurlijk wel dat je website klanten oplevert!

Let op: dit is voor ondernemers die al een website hebben maar weinig klanten eruit krijgen. Ik ga niet vertellen hoé je iets moet aanpassen, ik ga dus niet dieper in op de technische kant. Ik zorg wel dat je verbeterpunten kunt doorvoeren en dat je ook begrijpt waarom dat zo is. Het is mogelijk dat ik ook de aanpassingen doorvoer mocht je dat graag willen.

Naar welke strategische punten ik o.a. ga kijken:

Misschien vraag je je wel af of je echt een Website Strategie nodig hebt, want je hebt je huidige website al jaren. Je vindt dat er niets mis is met de ‘huidige uitstraling’. Je blijft leunen op hetgeen wat je al jaren kent en doet.
Want waarom zou een nieuwe strategie en uitstraling wél klanten opleveren, toch? De technische kant van een website is natuurlijk belangrijk, zoals: vindbaarheid, toonbaarheid op verschillende schermen en SEO. Maar je hebt ook de visuele kant, wat straalt je website uit en welk gevoel brengt het over naar je bezoekers. 

  • Daarom is een strategisch ontwerp vaak de belangrijkste factor voor je website. Het is het design dat bepaald of de bezoeker blijft hangen en er voor zorgt dat ze overgaan tot actie. Zo kun je met kleuren een gevoel uitdrukken en roept het associatie op. Daarnaast helpt het bij de leesbaarheid en vergroot het de begrijpbaarheid van je teksten. Door een goed webdesign straal je vertrouwen uit. 75% geeft aan de ze geloofwaardigheid en vertrouwen beoordelen op basis van hun website. Érg belangrijk om dus te investeren in een (goede) website voor meer klanten!

hoe we te werk gaan

stap 1

vragenlijst

We beginnen met het invullen van een vragenlijst voor gepersonaliseerd advies. In de vragenlijst komen vragen zoals: wat wil je bereiken, wie is je ideale klant, wat zijn je wensen, welk ongemak ervaar je met je website, etc.

stap 2

analyse

Daarna ga ik persoonlijk je website doorlopen met de vragenlijst bij de hand. Afhankelijk daarvan ga ik je website analyseren op verbeterpunten waardoor je meer interactie en conversies gaat krijgen die leiden tot meer klanten.

stap 3

verbeterpunten

Deze verbeterpunten ga ik verwerken in een document die je toegestuurd krijgt. Dit is een document van alle verbeterpunten opgesomd zodat je ze makkelijk kunt aanpassen. Per pagina geef ik dan verbeterpunten die specifiek voor die pagina bedoel zijn.

stap 4

gesprek

In het Strategie Gesprek van 1 uur gaan we samen je website doorlopen via een gedeeld scherm. Ik zal je uitleggen welke verbeterpunten er zijn. Maar ook waarom dit een verbeterpunt is, hoe helpt dit je naar meer interactie en conversies. Zodat je ook begrijpt waarom dit belangrijk is.

voor maar 97,-

website strategie analyse

Iris - jouwmind.nl

Lieve woorden: We kenden elkaar alleen via LinkedIn en ik wilde niet het hele bedrag vooraf betalen, omdat ik hier nog wel eens negatieve ervaringen over had gelezen. Gelukkig begreep jij mij helemaal en hebben we het in 2 delen gedaan. Voor mij is de klik en de prijs-kwaliteitverhouding belangrijk. Ik vond jou meteen een leuke professionele meid met heel wat meer kennis dan ik zelf. Bovendien sprak jouw design style en werkwijze mij aan.

Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik had mijn website 3 jaar geleden zelf gemaakt en het paste niet meer bij wie ik ben en wat ik doe. Mijn website was niet meegegroeid met mijzelf als ondernemer. Ik had het alleen te druk om mijn website zelf te vernieuwen.

Wat ik heel fijn vond was dat je goed bereikbaar en flexibel was. Geen vraag was je te gek. Je hield je aan de gemaakte afspraken en je vond het prima om even een extra call in te plannen als ik daar behoefte aan had. Je eerste design was meteen raak. Je wist goed te vertalen waar ik naar opzoek was. Wel vroeg ik mij stiekem af hoe je dat ging maken in de gratis versie van Elementor, maar ook dat is je gelukt!  

De website oogt nu een stuk professioneler en rustiger. Ik word er zelf elke keer gelukkig van als ik ernaar kijk. Het is zeker de investering waard. Het heeft mij heel veel werk gescheeld en ik had het zelf nooit zo mooi kunnen maken. 

NAOMI DE LAAT

INFO@NAOMIS-DESIGN.NL

KVK  74535269

Pr. Christinastraat,

28 Echt